Despre mine

Fotografia mea
Imi place sa citesc,sa calatoresc,sa alerg prin ploaie, iubesc marea si motoarele!Imi doresc sa fac parasutism!

sâmbătă, 11 aprilie 2009

nimic nu este etern..nici macar visul

"Inimi adanci, spirite intelepte, luati viata asa cum a facut-o Dumnezeu. E o incercare indelungata, o pregatire neinteleasa pentru un destin necunoscut. Destinul acesta, cel adevarat, incepe la om odata cu prima treapta inauntrul mormantului. Atunci se iveste ceva in fata ochilor si incepe sa se zareasca vesnicia. Ganditi-va la cuvantul acesta: vesnicie. Cei vii vad durata. Numai mortii vad vesnicia. Pana atunci iubiti si suferiti, nadajduiti si contemplati. Vai de cel care n-a iubit decat trupul, forme, aparente! Moartea ii va lua totul. Incercati sa iubiti suflete, le veti regasi!" (V.HUGO)

Un comentariu:

  1. poate ca si nimicul este infinit dar macar si prietenia noastra sa fie la fel de infinita mi-as dori....te-am poopat ...super tare blogul tau sunt sigura ca mai ai inca foarte multe de zis cu ajutorul cuvintelor...

    RăspundețiȘtergere